ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ

      ДОБРОГО ДНЯ!

          ШАНОВНІ УЧНІ ТА БАТЬКИ, 

          НА СТОРІНЦІ 

Дистанційне навчання для учнів

                      БУДУТЬ РОЗМІЩУВАТИСЯ МАТЕРІАЛИ ДО УРОКІВ ТА

                             ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ НА ЧАС КАРАНТИНУ

    Перевірочні роботи будуть викладені:

1. В електронному вигляді, тобто за допомогою тесту  яких буде знаходитися на сторінці Вашого класу.
2. В текстовому вигляді, яке Ви повині виконати до зазначеного терміну та надіслати вчителю на його  сторінку в " Classroom "
Обов'язково вказати Прізвище, Ім'я та Клас!!! 

                       Рекомендовані вправи під час карантину

2 клас

13.03
                                                 
Впр 2 с 86 (читати, перекладати)  
                                     Впр 4 с 86 (прописати слова та перекласти Їх ,вивчити)



16.03
Впр.5 с 87 (читати, перекладати)
Впр.6 с 87 (переписати питання та надати відповідь)


19.03
Впр 2 с 88 (прописати слова та перекласти Їх ,вивчити)
Впр 3 с 88 (читати, перекладати)
Впр 4 с 88 (читати)


Впр 5 с 88 (написати речення з артиклями «а» ,«an»)

             
      
20.03
Впр 2 с 89 (читати, перекладати)
Впр 4 с 89 (читати, перекладат)

  пр 5 с 89 (написати та закінчити речення

24. 03
Заспівай та повтори

 


     


NEW 2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2"

5 КЛАС 

13.03.20
P.B. стр 167 (правило), стр 168 Впр 4,5 (писати, читати, перекладати)
*W.B. стр80 впр 1,2
16.03
P.B. стр171 впр 1(читати,перекладати, усно дати відповіді на запитання)
*W.B. стр 81 впр 3



17.03
P.B. стр 172-173 впр 2 (читати,перекладати, вставити слова, усно), впр 3-4 (усно),вивчити нові слова стр 173-175


18.03, 19. 03
*W.B. стр 81-84 впр 1,2,3


20. 03
P.B. стр177 впр 1 опрацювати, стр 178 впр 4(вставити слова), стр 179 впр 5 (опрацювати) 



8 КЛАС

17.03

P.B. стр174 впр. 1, 2, 3 опрацювати, ст.175впр.4. 5 опрацювати
 *W.B. стр. 74 впр . 23



  18.03

P.B. стр182-183 впр 1 опрацювати,
 вставити слова;
  впр. 2, 3 ( опрацювати письмово)  впр 4 (опрацювати) ; *W.B. стр. 77 впр . 1, 3
                                                                                                                       

 19.03

Ст. 185 вп. 2 (опрацювати, вивчити слова), ст.187 впр.3,4 (опрацювати) 


10 КЛАС

17. 03

                    повторити лексику теми


Ст. 188-190 вп.1,2 ( письмово), 3 опрацювати
         18.03
  Ст. 190-193 вп. 5 ( письмово), 8,9 опрацювати
           19.03
Ст.. 194-196 вп . 1,2, 4 опрацювати









Практикування навичок аудіювання:

http://www.britishcouncil.org.ua/english-listening-materials

11 КЛАС



19.03


повторити лексику теми                                                         

ex.4p.193– опрацювати

*ex.1,2p.194-195 – опрацювати 

19.03

*ex.1,2,4 p.200-201 – письмова

Підготовка до ЗНО 2020 – практикувати навички аудіювання – http://www.britishcouncil.org.ua/english-listening-materials








24.03

                                Improve your English skills

Міжнародні тести:



Gonna, Wanna and Hafta
List of Phrases
There are a few contracted forms of modals and other phrases that we use in slang or colloquial speech. That means you would not use these forms in formal situations. These forms are spoken but never written.
going to - gonna
want to - wanna
have to - hafta
kind of - kinda
(have) got to - gotta
would have - woulda
should have - shoulda
In Context
Here are some examples:

I’m gonna buy some supplies before I go fishing

wanna have another glass of wine

hafta go now; I’m late.

What kinda car do you drive?

We gotta get a new secretary

It woulda been easier to take the bus

shoulda known it would work out this way


1 It looks like _____________ rain.

A| it's gonna to B| it's gonna C| it gonna

2 I ________ go now.

A| am hafta B| hafta C| hafta to

3 ____________ join me for a coffee?

A| Wanna to B| Wanna C| Wanna you

4 Sorry, I ________ go.

A| hafta B| gotta C| A or B

5 When you ________ go, you gotta go.

A| gotta B| are gotta C| gotta to

6 You ___________ known better than that.

A| shoulda to B| shoulda C| should

7 'Shoulda' means ___________.

A| should B| should have C| should be

8 I _________ come if I'd had time.

A| hafta B| woulda C| gotta

9 I'm _________ ___________ see your license, ma'am.

A| hafta gonna B| hafta wanna C| gonna hafta

10 The zoo _______________ boring.

A| kinda B| was kinda of C| was kinda  





 Шановні учні!
 Приєднайтеся до класів на https://classroom.google.com:
  • 5А клас -  szy6ut7
  • 5Б клас - 2bn7zpn
  • 5В клас – kvciss6
  • 5Г клас – fkusl3x
  • 8А клас – azalnpn
  • 8Б клас – 3wuyk6r
  • 10А клас- ctlezhh
  • 11А клас-  ucle2kf                                                                                                                                                                                                                                  Під час реєстрації потрібно писати Ваше особисте ім'я та прізвище !!!
2 клас
30.03
1. Повторити вивчений матеріал за допомогою тесту:
1. Fill in a / an.
____ pen                 ____ egg         ____ apple                ____ dog          ____ bed
2. Make up sentences as in the example:    Peter — He is Peter
Natalia __________________                                          Olga _______________________
Oleh ____________________                                          Mark ______________________
Bob ____________________
3. Make up sentences as in the example using a / an. - hen. This is a pen.
apple ___________________                                          table _______________________
ball _____________________                                          orange _____________________
bed _____________________
4. Make up questions as in the example using a / an. - pen. Is it a pen?
ball _____________________                                           doll ________________________
orange __________________                                            cat ________________________
dog _____________________
5. Ask and answer the questions as in the example using a / an.  -What is it? It’s a cup.
1) cap
2) hat
3) orange
4) hand
5) egg
6. Translate into English.  ( ПИСЬМОВО)
1) Це яблуня. ( It is an apple tree)
2) Це ручка.

3) Це велика лампа.
4) Це мала квартира.
5) Це ліва нога.

Повтори слова:
an apple - яблоко                       a strawberry - полуниця
a banana - банан                        a cherry - вишня
a pear - груша                            an  orange - апельсин

5 класи

30.03.2020
1. P.B.  p.180-181, ex.1,2

2. W.B p.85, ex.1,2

1) Ознайомлення з новими словами:  a giant - велетень, a snowflake- сніжинка;
2) Прослухати запис казки, прочитати уголос; https://classroom.google.com
3) Етап перевірки: Гра «Correct the Sentences» 
Гра «Correct the Sentences» ( виправ речення )
  1. The Giant’s garden wasn’t very nice.
  2.     Children came to the Giant’s garden every month.
  3. The Giant was happy to see children in his garden.
  4.   The Giant built a large fence round his garden.
  5. Spring came to all the gardens but it was autumn in the Giant’s garden.
  6. Then summer came to all the gardens and the trees were green in the Gian garden.
  7. One morning the Giant heard some noise in his garden.
  8. It was the song of a little child.
  9.   There was a yellow tree in one corner of the Giant’s garden.
  10. The Giant saw a little girl under the tree.
  11. The child couldn’t get down from the tree.
  12.   Now the Giant understood why autumn didn’t come to his garden.
  13. The child put the Giant up in the tree.
  14.   The Giant said to the child, «Now it’s our garden».

4) Дай вдповіді на запитання ( письмово)


2 клас

02.04.

Тема: Овочі. У магазині.

1.Фонетична розминка ( відпрацювання звуків [ʃ], [u:], [i:], [ɔ:], [ɒ], [e])
Repeat after me the following words. Mind your pronunciation. Let`s start:
[ʃ] she, shoe, fish, sugar
[u:] school, pool, soup
[i:] tea, please, meal
[ɔ:] corn, or, four, salt
[ɒ] hot, coffee, orange
[e] egg, lemon, bread
2. Відпрацювати нові слова вп. 1ст.90 (рослухати запис NEW 2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2")

carrot- морква                   tomato-помідор
cucumber- огірок              pepper- перець
mushroom- гриб               potato- картопя
3. Скласти речуння з цими словами: ( запиши у зошит)
I like...         I don 't like ...
4. Послухай та заспівай пісню вп.2 ст.90
5. Прослухай, прочитай та повтори діалог вп.3 ст.4

2 клас

03.04.2020
Тема: Мій режим харчування
1. Послухай та повтори віршик
breakfast - сніданок                   munch- жувати
lunch - другий сніданок            dinner - обід
Пропиши ці слова у зошиті та закінчи речення:
I have got  ... for breakfast.      Do you like ... for lunch? Yes, I... .
Nick has got ... forbreakfast.     Do you like ... for dinner? No, I ...
2. Слухай, показуй та повторюй
I eat soup and sandwich for lunch, I eat chicken too.
I like fruit salad for lunch.
I eat tomatoes, potatoes and cucumbers for dinner, I like a cake too.
I drink tea for dinner.
3. Намалюй їжу, яку ти їси на сніданок та на обід. Покажи батькам свій малюнок та розкажи їм англійською про свої уподобання.
4. Закінчи речення в.5 с.91

2 клас

 06. 04. 2020
          Тема: Що я їм на сніданок. Слухаємо та читаємо разом. Фонікси Wh,ir, er, ur
1) Повторюємо слова теми "Food"

   

1. Слухаємо та повторюємо разом (NEW 2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 7 Lesson 6 ex.1,2 )
а) When- коли
    What - що
    Where - де
When do you get up?
What do you like?    
Where is your house?

b) ir er ur
bird - птах
girl -дівчина
her - її
surname -прізвище (NEW 2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 7 Lesson 6 ex.1,2 )
                                                                             
     
3. Прочитай, переклади вправу 3, ст.92 та дай відповіді на запитання

2 клас

09.04.2020
Тема: Моя подруга любить. Вживання дієслів три особи однини
1. Слухаємо та повторюємо ст.93, вп.1 (NEW 2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 7 Lesson 7 ex.1 ) Переклади віршик та спробуй його розповісти.
jelly -желе
yummy- смачний
sweet - солодкий
2. Давай пограємо https://learningapps.org/view10436649  
3. Заспівай та повтори 



4.Подивись на малюнки вп.2 с.93, послухай (NEW 2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 7 Lesson 7 ex.2  )та закінчи речення:
Tracy likes hot chocolate.
Does Tracy like hot chocolate? Yes, she does.
Does Luke like hot chocolate? No, he doesn't.
Does Liz like hot chocolate? No, she doesn't.
Does Ben ... pears? No, ... ... .
... Vic like yougurt? Yes, ... ... .
... Nick ... like pears? ..., he ... .
5. Напиши у зошиті речення вп.6 та розкажи про те, що подобаєть твоєму другу/ подрузі їсти на сніданок, обід.

2 клас

10. 04. 2020


1. Поділи слова слова на дві групи: "vegetables" and "fruit" ( зошит )

AN APPLE                                                                                             AN ONION

                   A STRAWBERRY                      A CARROT

A CUCUMBER                           A CABBAGE
                    A POTATO
AN ONION                                                A TOMATO                                     GRAPES
            
A PEACH                             A PEAR                                            A CHERRY
     

2. Прочитай речення та заповни таблицю ( зошит )

*Tom has got a cheese sandwich and a glass of juice for lunch, but he hasn`t got a cake and fish.
*Ann has got meat and potatoes and a glass of milk for lunch, but she hasn`t got a cake and juice.
*Bill has got a cake and a cup of tea for lunch, but he hasn`t got a cheese sandwich and a glass of juice. 

Cake
Fish
Meat
Potatoes
Sandwich
Tea
Milk
Juice
TOM








BILL








ANN








I









3. Слухай, читай та показуй. Впр.1 ст. 94-95 (NEW 2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 7 Lesson 8 ex.1  )
4. Прослухай пісню, прочитай, переклади та заспівай.
I can make a sundae - Я можу зробити морозиво
dream - мрія

2 клас

13. 04. 2020
Тема: Моє портфоліо. Виготовлення тарілки з їжую
1. Game ``Do you eat it?``
 If you eat it you should clap your hands if do not stamp your feet
(якщо ви їсте його, вам слід плескати в долоні, якщо- ні, тупте ногами)
BREAD, BUTTER, A DOOR, FISH, AN APPLE, A CHAIR, A BOOK, A BANANA, A RULER, MILK, A SAN DWICH, A BAG, A CABBAGE, A SHELF, SOUP, LEMONADE, A TABLE, A CAKE.
2. Read the riddles and guess them
# 1   It is long and orange. Rabbits like it.
#2    It is red and round. We make ketchup from it. 
#3    They are small. They are round and green. 
3. Виготуй тарілку та карточки з малюнками їжи. Р.В.в.1 с.96
4. Запитай у батьків і відповідайте у парах. Р.В. в.2 с.96 використовуй зразки .
5. Розкажи про те, що любить або не любить їсти твій батько, мати або брат чи сестра. Використовуй зразки речень в. 3, с.96.
(відповіді на загадки: A CARROTA TOMATOPEAS )

2 клас

16. 04. 2020
Тема: Моє портфоліо. Виготовлення тарілки з їжею.
1. Подивись на малюнки вп.1 ст.97 та намалюй власні. Опиши власні малюнки за зразком вправи.
2. Намалюй таблицю за зразком вп.3 ст.97. Запитай свїх дррузів англійською, чи подобаються їм запропоновані тобою фрукти та овочі ( Do you like..? Yes, I do  or   No,I don't) Зроби відповідні позначки у таблиці.
3. Напиши розповідь про уподобання твого друга за зразком вп.4 с.97.

2 клас

17. 04. 2020 
Тема: Перевір себе. Давай пограємось.
1. Давайте згадаємо з вами слово "саn"та його вживання.
саn - можу, вмію
1. Дай відповіді на питання за зразком: Can you walk? (+) Yes, I can. 
                                                                    Can you walk? (-) No, I can not.
1) Can you fly? (–)
2) Can you run? (+)
3) Can you talk? (+)
4) Can you sing well? (–)
5) Can you jump high? (–)
Виконай вправу письмово.
2. Давай пограємось. Let's play shopping game. Р.В. ст.98 ( подивись на малюнки, прочитай речення та переклади їх)
Here you are -будь ласка
It's your turn- твоя черга
I win! - Переміг!
Well done! - Гарно зроблено!
Але, перед тим, як грати, давай напишимо диктант, треба вставити відсутні літери ( не дивись у підручник, виконуй самостійно)
c...cum...ber, car...ot, ora...ge, mu... ...room, tom...to, pep...er, pot...to, ap...le, ba...an..., p...ar, strawber...y, ... ... rry.
Інструкції: намалюй на картках усі овочі та фрукти, які ти  знаєш, запроси своїх родичив погpати . 

2 клас

23. 04. 2020 
Тема: Перевір себе. Давай пограємося.
1. Повторимо вивчений матеріал, ти все пам'ятаєш?
2. Знайомся з героями нашої розповіді ст.99, вп.6
king- король
queen-королева
prince-принц
princess-принцеса
Послухай, що вони розповідають та повтори їх розповідь  (NEW 2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 7 Lesson 11-12 ex.6  )
The king likes potatoes. The king says: " Can I have some potatoes, please?"
What does the queen say?
What does the prince say?
What does the pricess say? What does she like most of all? What do you like?
3. Прочитай текст вп.7, ст. 99 та напиши розповідь про членів твоєї родини.

2 клас

24. 04. 2020 
Тема: Коли твій день народження? Пори року. Погода.
1. What's the weather? Яка погода?
Подивись, послухай та повтори. Підручник ст.100 вп.1
https://distenglish128.blogspot.com/2020/04/kids-vocabulary-weather-hows-weather.html
Підручник ст.100 вп.1
It's cold - холодно
It's hot-спекотно
It's raining-дощить
It's snowing-йде сніг
Слухай та показуй відповідний малюнок (NEW 2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson1 ex.1 )
2. Пригадаємо пори року (віршик). Подивись на малюнки в.2 ст.100 та назови пори року:
spring-весна
summer-літо
autumn-осень
winter-зима
Напиши питання та дай на них відповіді у зошиті, перевір себе!
 What colour is winter? It's...
What colour is summer?...
What colour is ...? ...
What colour is ...? ...
Чи знайома тобі ця пісня? Слухай та співай!(NEW 2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson1 ex.2 )
3. Послуй діалог вп.3 ст.100(NEW 2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson1 ex.3 )
-When is your birthday?
- It's in ... (summer, autumn,winter, spring)
-Do you like summer? 
- ...( Yes, I do.  No, I don't.)
- What is the weather in summer?
- ... (It's ...)
- What seasons do you like and why?
- I like... because ... .
Дай відповіді на ці питання самостійно( запам'ятай їх),  зателефонуй друзям і запитай їх.

2 клас

27. 04. 2020 
Тема: Пори року. Погода. Чим я займаюся кожної пори року
1. Прочитай та переклади, дай відповіді на питання.
Translate into Ukrainian.
1) Maryna read the text, please.
2) She can swim in the river.
3) He can jump and run well.
4) What can you see in the street?
5) He cannot dance or sing well.
 Answer the questions.
1) Can you swim? Yes, I can. / No, I can't.
2) Can you fly?
3) Can you drive?
4) Can you jump well?
5) Can you sing well?
2. Послухай та прочитай вп. 1, ст.101; з'єднай слова з малюнками. (NEW 2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson2 ex.1 )
Згадаємо слова та фрази: 
It's sunny- сонячно
Watch TV- подивись телевізор
Stay at home- залишайся дома
Skate and ski- катайся на ковзанах та лижах
Make a snowman- зроби сніговика
3. Заспивай та покажи (NEW 2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson2 ex.3 )
4. Напиши та зроби малюнок про свою улюблену пору року та про те, що тобі подобається робити у цю пору року ( зразок - вп.5, ст.101)

2 клас

30. 04. 2020 
Тема: Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікс ght
1. Буквосполучення ght читається як [ t ]: eight, night
Слухаємо аудіозапис (NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson3 ex.1 ) та повторюємо вимову. Слухаємо та читаємо слова та віршик, перекладаємо ст.102 вп.1:
night- ніч
bright- яскравий
eight- вісім
eighteen- вісімнадцять
right-правильний
light- світлий, легкий
tight-міцно
2. Прочитай речення вп.3, ст.102 послухай та переклади їх. Добери до цих речень пори року.(NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson3 ex.3 )
3. Прочитай та переклади текст вп.5, ст. 102
  I have holidays in summer- У мене канікули влітку
У зошиті напиши розповідь про улюблену пору року за зразком речень вп.5, ст.102

2 клас

04. 05. 2020 
Тема: Що він/вона покладе в свою валізу? Одяг. Вживання his/her, is/are
1. Послухай та повтори
2. Послухай та прочитай вп.1, с.103 (NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson4 ex.1 ). Який одяг дівчинка покладе в свою валізу?
a jacket-куртка, жакет
sandals-босоніжки
a bikini-купальник
jeans-джинси
a T-shirt-футболка
a mask-маска
trainers-кросівки
suitcase-валіза
put in- покласти в
Повтори ці слова та запам'ятай (NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson4 ex.2 )
3. Послухай розповідь про те, які речі Трейсі збирається взяти та покажи на малюнках. Опиши її речи за прикладом: Her T-shirt is pink. Пригадай слово " her" -її.
4. Зустрічай Люка. Він збирається у відпуску також. Люк збирає валізу. Що він покладе?
a cap- кепка
shorts- шорти
(NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson4 ex.4 )
5. Послухай та опиши його одяг, пригадай слово "his" - його.(NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson4 ex.5 )
6. Склади речення за таблицею в.7, с.104. Запам'ятай, коли ми називаємо придмет чи особу в однині, ми використовуємо дієслово "is", a у множині-"are":
Her T-shirt is pink.
His tainers are orange.

2 клас

07. 05. 2020 

Тема:У що ти сьогодні одягнений? Предмети одягу.
1. Послухай, повтори та напиши.(NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson5 ex.1 ) PB ex.1 p.105
2. Заспівай разом з дітками (NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson 5 ex.2 )PB ex.2 p.105
3. What are you wearing today?-У що ти одягнений сьогодні?
I am wearing a red dress, a black hat, black gloves and black shoes.
What is Fred wearing?
Fred is wearing a green T-shirt, gray trousers, white socks and green boots (ex3, p.105).За  цим прикладом розкажіть про Джейн, Рона, Пем.
4. Запитай у своїх друзів та родичив про їх одяг та розкажи їм про свій вп.4 ст.105. Не забувай, коли ми кажемо про себе: I am wearing, про інших людей: he, she-is/ you, we, they- are.



2 клас

08. 05. 2020 

Тема:Читаємо, слухаємо і говоримо разом. Фонікси ir, oa, ear, air, ere.
1. Буквосполучення air, ear, ere читаються як [ eə ]: chair, bear, where.  
   Буквосполучення ir читаються як [ з: ]: girl.
   Буквосполучення oa читається як [ əu ]: coat
2. Слухай , читай та повторюй (NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson 6 ex.1 )РВ р.106, ех.1
shirt-сорочка
skirt-спідниця
coat-пальто
raincoat-дощовик
bear-відмідь
hair-волосся
wear- носити одяг
chair-стілець
where-де, куди
3. Послухай запис (NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson 6 ex.2 ), прочитай та переклади вп.2, ст.106
4. Слухай, читай та перекладай вп.5, ст.106 Where are your hat? - Де твоя шляпа?
                                                                            It's on my head. - Вона у мене на голові.



2 клас

14. 05. 2020 

Тема: Відгадай, у що я одягнений. Are you wearing…? - Yes, I am/No, I’m not.
  1. Давай повторемо слова та запам'ятаємо нові.


2. Послухай (NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson 7 ex.1 ) і знайди на ст.107, вп.1 дівчинку про яку розповідають.
3. Прочитай речення ст.107, вп.2 та добери до ньго  відповідний малюнок.
4. Давай пограємо (Ст. 107, вп.3). Запитай у батьків та друзів про те, в який одяг вони одягнені.
Are you wearing…? - Yes, I am/No, I’m not.

2 клас

15. 05. 2020 

Тема: Story time. Чим займаються члени моєї родини?
1    1. Послухай розповідь та покажи відповідний малюнок ст.108, вп.1 (NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson  ex.1 )
2     2. Прочитай самостій, переклади та запитай друзів: 
        - What are you doing?   - I am reading the story.
        - Where are you?  - I am in the room/
       Запам'ятай: 
I'      I'm looking for- Я шукаю
        I'm putting - Я кладу
        I'm checking the tyres - Я перевіряю шини


          

     2 клас

18. 05. 2020 

      Тема: Моє портфоліо. Вивчення пісні “I put on my hat”
     1. Повторимо слова теми "My Clothes"
     2. Послухай та ще раз прочитай вп.1, ст.108
     3. Послухай пісню ст.109, в.1 та заспівай, дивись відео.    
     4. Намалюй різні види одягу та розкажи, якого вони кольору. Вп.2, ст.109
     5. Намалюй одяг, який підходить до певної пори року та олягни ляльку за зразком вп.6 ст.109
      Подивись відеоурок
                                    
                                     

 2 клас

21. 05. 2020 

Тема: Перевір себе. Моя улюблена пора року
1. Давай повторемо  пори року та місяці .


2. Послухай розповідь (NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson11-12  ex.1 ), намалюй схему вп.1 ст.110 та додай до кожної пори року малюнок з інформацією, яку ти зрозумів у тексті.

3    3. Розкажи про свої малюнки своїм друзям
      4. What season do you like? - I like winter. Запитай своїх друзів та заповни таблицю вп. 5, ст.110, потім склади речення за зразком вп.6 ст.111( письмово).

       2 клас

22. 05. 2020 

Тема: Перевір себе. Моя улюблена пора року
1. Задай питання та дай відповідь вп.7, ст.111
2. Прочитай текст вп.8, ст. 111 та переладию
3. Послухай, прочитай та заспівай (NEW2019 Аудіододаток до підручника  для 2 класу "English with Smiling Sam 2" Unit 8 Lesson11-12  Goodbye Song).
4. Повтори та подивись відеододаток



   2 клас

25. 05. 2020 

Тема: Діагностична робота:"Перевір себе"
1. Давай грати та повторювати

  
2 клас

28. 05. 2020 

Тема: Діагностична робота:"Перевір себе"
1. Давай грати та повторювати



2 клас

29. 05. 2020 

Тема: Діагностична робота:"Перевір себе"
1. Давай грати та повторювати


https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Prepositions_of_place/In-on-under_nx

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Present_continuous/What_are_they_doing$_(writing)_ey660ue










 - 3 клас

Animals in Our Life. On the Farm. Domestic Animals.


Комментарии